Capable and professional employees
Meetings with clients every year
Invested in development for advanced information systems
Satisfied and loyal customers
References
Implementation of Oracle and Microsoft solutions
Company
                            Date
                            Location
                        JP Elektroprivreda d.d.
                                            
                                        
                                                                                    2012
                                            Sarajevo, BiH
                                                                                - Projekat: Implementacija Oracle Siebel CRM za rješavanje reklamacija u kontakt centru
 - Predmet:
- Prilagođavanje Oracle Siebel rješenja za procese u kontakt centru i upravljanje reklamacijama
 - Implementacija vlastitog rješenja za kanale kontakt centra:
- MEDIO centrala i Automatic Call Distribution za pozive
 - IVR
 - Email Gateway
 - SMS Gateway
 
 - Integracija sa backend sistemima:
- Identifikacija korisnika
 - Obračun i naplata
 - Tehničke baze podataka
 
 
 
BH Telecom d.d.
                                            
                                        
                                                                                    2013-2014
                                            Sarajevo
                                                                                - Projekat: Implementacija Oracle Siebel-a za prihvatanje reklamacija u kontakt centru
 - Predmet:
- Prilagođavanje Oracle Siebel rješenja za procese u kontakt centru i upravljanje reklamacijama
 - Integracija sa postojećim rješenjem za kanale kontakt centra
 - Integracija sa backend sistemima:
- Identifikacija korisnika i usluga
 - IT Service Management rješenje za upravljanje reklamacijama
 - Obračun i naplata
 - Tehničke baze podataka
 
 
 
JP Elektroprivreda d.d.
                                            
                                        
                                                                                    2014-2015
                                            Sarajevo, BiH
                                                                                - Projekat: Proširenje i implementacija novih funkcionalnosti u postojećem Oracle Siebel CRM rješenju kontakt centra
 - Predmet:
- Proširenje na nove lokacije sa dodatnim agentima
 - Implementacija novih poslovnih procesa
 - Dodatne integracije sa backend sistemima
 
 
JP Elektroprivreda d.d.
                                            
                                        
                                                                                    2017-2018
                                            Sarajevo, BiH
                                                                                - Projekat: Upgrade funkcionalnosti Oracle Siebel CRM i formiranje testnog okruženja
 - Predmet:
- Implementacija novih poslovnih procesa
 - Dodatne integracije sa backend sistemima
 
 
SECURITAS BH
                                            
                                        
                                                                                    2017-2018
                                            BiH
                                                                                - Projekat: Implementacija Microsoft Dynamics CRM rješenja za procese prodaje i servisne podrške
 - Predmet:
- Prilagođavanje Microsoft Dynamics 365 aplikacije za procese servisne podrške (reklamacija) i prodaje
 - Integracija sa ERP sistemom
 - Integracija sa tehničkim bazama podataka
 
 
BH Telecom d.d.
                                            
                                        
                                                                                    2018-2019 (u toku)
                                            Sarajevo, BiH
                                                                                - 
Projekat: Implementacija novih funkcionalnosti u postojećem Oracle Siebel CRM sistemu
 - 
Predmet:
- 
Implementacija novih poslovnih procesa u kontakt centru
 - 
Integracija sa novim backend sistemima
 
 - 
 
UniCredit Banka d.d.
                                            
                                        
                                                                                    2019-2020 (u toku)
                                            Mostar, BiH
                                                                                - Projekat: Implementacija Oracle RightNow Cloud rješenja
 - Predmet:
- Integracija postojećih aplikacija u jedinstveno rješenje (Call Centar, Reklamacijski centar i Naplata potraživanja)
 - Višekanalni kontakt centar (email, chat, poziv, SMS, Web portal, društevene mreže)
 - Implementacija rješenja za reklamacijski centar (web aplikacija)
- Service Management
 - Email notifikacije
 
 - Integracija sa backend sistemima
- Sinhronizacija kontaktnih podataka
 - Identifikacija klijenata i usluga
 - Billing podaci klijenta
 - Procesi za rad sa reklamacijama iz Reklamacijskog centra