Sposobnih i stručnih zaposlenika

Sastanaka s klijentima svake godine

Investirano u razvoj za napredne informatičke sisteme

Zadovoljnih i vjernih klijenata

Implementacija Oracle i Microsoft rješenja

Kompanija
Datum
Lokacija
  • Projekat: Implementacija Oracle Siebel CRM za rješavanje reklamacija u kontakt centru
  • Predmet:
    • Prilagođavanje Oracle Siebel rješenja za procese u kontakt centru i upravljanje reklamacijama
    • Implementacija vlastitog rješenja za kanale kontakt centra:
      • MEDIO centrala i Automatic Call Distribution za pozive
      • IVR
      • Email Gateway
      • SMS Gateway
    • Integracija sa backend sistemima:
      • Identifikacija korisnika
      • Obračun i naplata
      • Tehničke baze podataka
  • Projekat: Implementacija Oracle Siebel-a za prihvatanje reklamacija u kontakt centru
  • Predmet:
    • Prilagođavanje Oracle Siebel rješenja za procese u kontakt centru i upravljanje reklamacijama
    • Integracija sa postojećim rješenjem za kanale kontakt centra
    • Integracija sa backend sistemima:
      • Identifikacija korisnika i usluga
      • IT Service Management rješenje za upravljanje reklamacijama
      • Obračun i naplata
      • Tehničke baze podataka
  • Projekat: Proširenje i implementacija novih funkcionalnosti u postojećem Oracle Siebel CRM rješenju kontakt centra
  • Predmet:
    • Proširenje na nove lokacije sa dodatnim agentima
    • Implementacija novih poslovnih procesa
    • Dodatne integracije sa backend sistemima
  • Projekat: Upgrade funkcionalnosti Oracle Siebel CRM i formiranje testnog okruženja
  • Predmet:
    • Implementacija novih poslovnih procesa
    • Dodatne integracije sa backend sistemima
  • Projekat: Implementacija Microsoft Dynamics CRM rješenja za procese prodaje i servisne podrške
  • Predmet:
    • Prilagođavanje Microsoft Dynamics 365 aplikacije za procese servisne podrške (reklamacija) i prodaje
    • Integracija sa ERP sistemom
    • Integracija sa tehničkim bazama podataka
  • Projekat: Implementacija novih funkcionalnosti u postojećem Oracle Siebel CRM sistemu

  • Predmet:

    • Implementacija novih poslovnih procesa u kontakt centru

    • Integracija sa novim backend sistemima

  • Projekat: Implementacija Oracle RightNow Cloud rješenja
  • Predmet:
    • Integracija postojećih aplikacija u jedinstveno rješenje (Call Centar, Reklamacijski centar i Naplata potraživanja)
    • Višekanalni kontakt centar (email, chat, poziv, SMS, Web portal, društevene mreže)
    • Implementacija rješenja za reklamacijski centar (web aplikacija)
      • Service Management
      • Email notifikacije
    • Integracija sa backend sistemima
      • Sinhronizacija kontaktnih podataka
      • Identifikacija klijenata i usluga
      • Billing podaci klijenta
      • Procesi za rad sa reklamacijama iz Reklamacijskog centra